سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        یکتا

        شعری از

        جواد مهاجرپور

        از دفتر دریغ نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۴۳ شماره ثبت ۱۰۸۹۸۷
          بازدید : ۱۶۵   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جواد مهاجرپور
        آخرین اشعار ناب جواد مهاجرپور

        شکوه آفــــــــرینش به چه زیباست
        حیاتش یــا مماتش هر دو رویاست
        گهی سبز و گهی زرد گهی خشک
        همه در دست یکتـــــای تـوانـاست
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و امید بخش بود
        دستمریزاد خندانک
        جواد مهاجرپور
        پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶
        ممنون از توجه شما
        خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۳۱
        بداهه ای تقدیم شما شاعر بزرگوار
        خواندن شعر شما
        با صفاست
        چون نور حق در آن هویداست
        شاعر شعرت
        گوهر یکتاست
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        جواد مهاجرپور
        جواد مهاجرپور
        جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵
        ارادتمند
        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
        چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ۲۲:۰۱
        احسنت درود بر شما بزرگوار بسیار عالی و زیبا خندانک خندانک خندانک خندانک
        جواد مهاجرپور
        جواد مهاجرپور
        جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ۱۰:۲۵
        با تشکر
        خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0