سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    بر+دار الف

    شعری از

    حسن رسولی

    از دفتر رسولی در حسن نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۱۰۸۹۰۱
      بازدید : ۱۶۵   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    بر+دار الف
    "در" بسته محبوس "در" دیوار
    زبان قفل "در" سینه ام
    سالها
    سکوت زبان گرفته، "در" خانه ام
    دری که دیگر
    سودای "در" باز شده اش نیست
    "فر" یاد شدنش نیست
    دری که دیگر کلید +"در" خانه اش نیست
    "در" در به در توست
    برگرد که کلید بوسه بر لب توست
    تو اشباح شده ای
    حرف بزن
    مگو که مرده ای
    خوشگل من، دلی بر رقص بزن
    "در" ظن من برقص
    کلید شو
    دوباره "در"یاب
    " صاحب"+"خانه" را
    زبان قفل ها را باز کن
    "در" دیوارها پنجره کن
    من دیده ام آن روز را
    که ما یک+دگر را
    "در" آغوش گرفته ایم
    حجابی نیست
    میان عشق
    "در"+دانه
    گندم
    من خانه
    مزرعه عشق (کرده ام) 
    "در"+نور+دیده ام
    تا ابد "در"+می+مانم
    "در آسمان"
    بی "هیچ" قفل و کلید
    "در" آغوش جانمان...
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۲۰:۴۳
    شاعراشعر شما
    زیبا و ناب است
    درشب تاریک نور مهتاب است
    قاصدک نسیم بهاروسبز و آب است
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی مزینانی عسکری
    چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹
    درودتان باد و احسنت
    خندانک خندانک خندانک
    حسن رسولی
    دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۰۲
    ممنون بزرگ مهر گران قدر
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0