سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        علی

        شعری از

        عباس کمایستانی (عرفان)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۳۰ شماره ثبت ۱۰۸۳۶۴
          بازدید : ۱۱۸   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عباس کمایستانی (عرفان)
        آخرین اشعار ناب عباس کمایستانی (عرفان)


        مدح علی به شاعر و قلم و دفتر میسر نمی شود
        تعبیر این حقیقت به فصل آخر، میسر نمی شود
        طوبی طوبی فلاسفه آیند و به تعریف آورند ورا
        طرحی دگر زنند به فلسفه مگر، میسر نمی شود
        آن قله رفیع که پای عقول لنگ شود در نوردیدنش
        بر آن فلاسفه اسفار نویسند مکرر، میسر نمی شود
        ملا و شیخ و صدرا شوند گرد و دیگر اعاظم دوران
        تک جمله ای بنویسند در خور حیدر، میسر نمی شود
        گر عارفان دهور را بیاورند و حکیمان شرق و غرب
        آرند منظومه ای و شرح دیگر، میسر نمی شود
        تعریف نمایند علی را چو انسان به تعریف جنس و فصل
        خندیدنی شود که اینگونه، غضنفر میسر نمی شود
        سخت است گنجاندنش چو انسان در این نوع منطقی
        در حیرتم به اکمل اشیاء در ماده مقدر، میسر نمی شود
        آن کشوری که ذکر دائم مأذنه اش علی ولی الله است
        آیا شود به عرصه ی جهانی محقر، میسر نمی شود
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و جالب بود
        در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام خندانک
        تکتم حسین زاده
        سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۱۵
        درود برشما🌹
        مولا علی یارتان
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۰۱
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0