سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        خط قرمز

        شعری از

        از دفتر من عشق را خوردم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۱۸ شماره ثبت ۱۰۸۳۵۸
          بازدید : ۳۷۵   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر

        مثل من خط بکش دور و بـرت را 
        خالی بکن از خاطره ام هر طرفت را

        حالا که شکسته غم تو بال و پرم را
        مـن دوست نـدارم کـه بگیرم خبرت را

        بــگــذار بــه فــکـر تو و پــرواز نــبـاشـم
        تـا از سـر خود کـم بـکـنـم درد سـرت را

        وقتش شـده تـا دل بـکنم از تو و این شهر
        خط میکشم از دورها دور و برت را

        هرچند که تا شهر تو هم فاصله ای نیست
        من دوست ندارم که بگیرم خبرت را
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
        دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۱:۱۶
        سلام و درود استاد عزیز
        سپاس از مهرتان خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۰۲
        درود شاعر گرانقدر
        زیبا سرودید
        برگ زندگیتان همیشه سبز خندانک خندانک خندانک
        دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷
        سلام و درود سپاسگزارم
        از نظر لطفتان خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴
        باسلام
        عالی سرودی بود
        لذت بردم
        بزرگوار همیشه مانا باشید
        درود درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸
        سلام و درود بزرگوار سپاسگزارم
        لطف دارید خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0