سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    سایه بازی

    شعری از

    محسن ملکی (سامان)

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۱۰۸۱۲۲
      بازدید : ۱۵۷   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محسن ملکی (سامان)
    آخرین اشعار ناب محسن ملکی (سامان)


    هوالمحبوب...
    سایه ها را دوست دارم...
    سایه ها یاداور کودکی اند
    سایه بازی موقع
    قطعی برق
    در تمام خانه مرسوم بود
    خوش خوشان
    کودک محروم بود
    سایه بازی
    رو دیوار
    شکل خرگوش و
    عقاب
    گربه ای یا که دو گاو
    خرج بازی مختصر
    شمع با یک فندکی
    اندکی صبر
    روشن شود
    آن اندکی
    خنده های واقعی
    بی دغدغه
    همچو موسی
    معجزه می کرد
    دستان بابا
    راستی
    هیچ میدانی خدا با آیه ها
    گفته بوده ست
    عاشق این سایه ها
    سایه بازی خدا
    خرجی نداشت
    چند مدار
    یک زمین و 
    نور خورشید
    روی ماه
    چرخشی بافاصله و
    بی قرار
    گاهی آید سایه ماه
    بر روی زمین
    می گردد کسوف
    یا زمین بر روی ماه سایه کند
    نامش خسوف
    کاش بودی در کنارم
    برق میرفت اندکی
    با دو دستم من بسازم
    سایه های کودکی
    روزگار کودکی 
    یادش بخیر...
    محسن ملکی (سامان)
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶
    درود
    میلاد با سعادت سالار شهیدان راه حق و فضیلت
    حضرت حسین ابن علی علیه السلام مبارک باد خندانک خندانک خندانک
    طوبی آهنگران
    يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۴۸
    شب میلاد شاهین ترازوی کمال و انسانیت شاهکار آفرینش
    و افتخار آزادگی و انسانیت
    وآقای آزادگان جهان
    حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام و روز پاسدار
    بر شما مبارک بادئ
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ۱۸:۵۶
    سلام ودرود فراوان

    بسیار عالی خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    اکرم بیگدلی وش(پریشان)
    پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۱:۳۶
    مرا به دوران کودکی ام بردید🌼🌼🌼
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0