سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      Fجانم

      شعری از

      محمدرضا شریفی

      از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۲۱ شماره ثبت ۱۰۷۸۵۳
        بازدید : ۲۳۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدرضا شریفی

      وادی عجیبی است عشق در این روزگار غریب
      میرسد بهاری که خبر از این دل میکند......
      میرسد زتو در این بهاران
      زمستانی بود میگذرد امروز
      خاطراتی ماندن زیبا از دیروز
      شوق تو را سرمیدهد لحظه به لحظه
      میگردم در تاریکی شب با جان خسته تو را میبند جانی  میگیرم دوباره
      روشن میکند شب را برق نگاهت. ......
      سبز میشود تاریکی شب که این را من میدانم و یارم
      میخوانم با این قلب تپنده اسم تورا هر ثانیه
      این شعر بماند به یادگار با من و Fجانم
      خوشبخت ترینم در این دنیا چون تکیه گاهمی
      باتو مانم همیشه امروز و فرداهایش😍😍🌹🌹🌹🌹
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰

      سلام و درود

      جملاتی زیبا سرودید

      پیشاپیش عیدبهاران تان مبارک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عليرضا حكيم
      سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
      درود
      دلنوشته‌ای زیبا خندانک
      روح اله سلیمی ناحیه
      دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۲:۴۷
      درود بررگوار
      واقعا هم عجیب است 🌺🌺🌺⁦👏🏼⁩
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۷
      بعثت پیامبر مهربانی ها

      پیابر صلح و دوستی مبارک
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۵۸
      سلام بزرگوار
      بسیار زیبا
      درود بر شما
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0