جمعه ۲۵ آبان
کشتی در طوفان شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۲۲:۰۷ شماره ثبت ۱۰۶۷۳۷
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
کنارت یافتم یکبار دیگر من لبی خندان
دوباره صاف شد با تو هوای دودی تهران
بهشت است از حضور تو تمام شهر ها بانو
چه فرقی میکند شب پرسه در تبریز یا کرمان
تو را هر کس به نحوی در هنر تصویر سازی کرد
ز چشمانت نوازد قطعه ی "پرواز " را "کیهان "
اگر حتی بیاید عطر تو از مصر هم کافیست
که خوشحالی دوباره بازگردد بر دل کنعان
کنار تو هوای زندگی هر دم بهاران است
هوا خوبست با تو زیر برف و باد یا باران
تو که باشی دگر ترسی ندارم از غم و سختی
سوار کشتی تو میروم بی ترس در طوفان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نغمه هایی به گوش آمده است:
موسم جنب و جوش آمده است
عشق را وقت نوش آمده است
جشن شعر سروش آمده است
باید ای دوستان! "بترکانیم".
سلام و درود
عزيزانی که سروش می سرایند، لطفاً سروش های خود را به پیام خصوصی بنده بفرستند تا به خواست خدا
در مجموعه ای از سروش های شاعران کشورهای پارسی زبان بصورت رایگان به چاپ برسانیم.