سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        میراث آدم

        شعری از

        فاطمه ترکمان پری(آیه)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵ شماره ثبت ۱۰۶۷۱۲
          بازدید : ۱۴۲   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فاطمه ترکمان پری(آیه)
        آخرین اشعار ناب فاطمه ترکمان پری(آیه)

        با مرگ جنینی که به تابوی تولد نرسیده ست
        یا خودکشی نابغه ای پوچ گرا در ته بن بست
        آنجا که کسی بعد غمش با نخ سیگار
        آتش بزند خاطره ای مانده از این دست
        از رنج که میراث به جا مانده ی آدم به بشر بود
        هرچند که زن...حاشیه ی مبتذل قصه همین است
        فرسوده شدن˓ فصل به فصل و گذرا دور مداری
        تا ذهن بهاری که به همزادی پاییز شبیه است
        در فلسفه ام عشق شبیه اثری شد که در آخر
        با قیمت ناچیز دراین جمع به تاراج رسیده ست
         
         95شهریور20
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد حسین اخباری
        شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۶:۰۵
        باسلام
        زیباست
        روزتان مبارک و روزگارانتان خوش
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        طوبی آهنگران
        پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۱۲
        سلام

        خداوند جلیل از لب خورشید
        حیان. به جان رمین داد

        از گلشن کوثر. غزت
        به دودمان. امین. داد

        در بوستان. احمدی

        طوبی به دوازده شاخه. قد کشید

        بوی گلان. از دامن ریحان

        به مشام. سوسن نسرین داد

        روز میلاد مهین بانوی دو عالم مبارک

        و هم چنین روز مادر مبارک
        روز مادر عزیزم هم مبارک
        مجیدنیکی سبکبار
        پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۳۰
        سلام و درود خانم ترکان زیبا سروده اید
        اله یار خادمیان(صادق)
        جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ۰۵:۵۷
        موفق باشی خندانک خندانک
        مجید آبسالان
        جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹
        درود بر شما شاعر گرانقدر
        قلم زرینتون همواره رقصان
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0