شنبه ۳ آذر
یک شاخه گُل از خوشه ی مریم شعری از رامین خزایی
از دفتر رباعیات نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۴۰ شماره ثبت ۱۰۶۶۸۵
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب رامین خزایی
|
من مثل یَلی بینِ یَلان لَم بدهم
مریم تو خودت دسته گُلی دَم بدهم
هرچند که گُل، هدیه گُلی را نَبُوَد
یک شاخه گُل از خوشه ی مریم بدهم
با احترام
تقدیم به نگاه پرمهرتان
رامین خزائی
|
|
نقدها و نظرات
|
بارها به خودم گفته ام که:
هی غُر نَزُن اینجا هَمه چیز آزاد اَست
اینجا به جُز اَز گُل، گِلِه نیز آزاد اَست
تیر اَز تَنِ مَن بگذرد امروزم بازْ
اینجا که سکوتم زِ گُریز آزاد اَست
رامین
چون در کشورمن همه چیز آزاد است، مجبورم در ابهام سخن بگویم تا به کسانی که دموکراتیک و مردمسالار هستند ناراحت نشوند
سپاس از توجهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و جاودانه. ماندند
و جان را سرمایه هستی
حضرت حق دانستند
جز خواسته اش
قدمی پا فراتر نگذاشتن