سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      اعجاز

      شعری از

      مصطفی یعقوبخانی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۱۰۶۵۷۳
        بازدید : ۱۲۲   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی

      کنون که کوچه ها سرد است و این دنیا زمستان است
      خوشا این دل که در آغوش تو هر لحظه مهمان است
      رهایم کرده ای بانو مرا از غصه و اندوه
      حضورت رود پر آبی میان یک بیابان است
      به ذات خویش ، باران حالی خوبی با خودش دارد
      ولی حال خوش باران کنار تو دو چندان است
      چنان وابسته ام یوسف به چشمانت ، که گر روزی
      نباشی کل این دنیا برایم بیت الحزان است
      تو یک اعجاز داری در حضورت پیش من بی شک
      که با تو کل آتش ها برای من گلستان است
      نگیر از من برای لحظه ای عطر حضورت را
      که عطر تو برای من شبیهِ بودنِ جان است
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۵
      درود
      زیبا بود
      مشتاق بودم ۲ نکته عرض کنم ولی تیک نقد فعال نبود 🌺🌺
      اميرحسين علاميان(اعتراض)
      يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۳۱
      قلمتان سبز
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۲۴
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما بزرگوار
      بادا درود و صد سلام
      ای شاعر شیرین زبان
      اینک من و صد هادرود
      در وصف شعرخوش بیان
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سارا خوش روش
      يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
      درود بر شما شاعر زیبا اندیش،بسیار ظریف و دلچسب قلم زدید،قلمتان مانا خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۱۳
      بنام آنکه مهربان است
      و
      ساده. و زدیک دورود بر شما
      مجیدنیکی سبکبار
      چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۰۴:۰۹
      سلام و درود
      يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۲۱:۵۸
      درود بزرگوار
      زیبا بود
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0