پنجشنبه ۱ آذر
جهان من و تو شعری از شبنم حکیم هاشمی
از دفتر ترانه نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۲۶ شماره ثبت ۱۰۶۳۳۰
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر شبنم حکیم هاشمی
آخرین اشعار ناب شبنم حکیم هاشمی
|
تو و تنهایی پرپر!
من و این حس ناباور!
هوای شوق... گسترده!
سکوت بغض... خاکستر!
اگرچه باورش سخته
من و تو نور می نوشیم!
من و تو نور می بافیم!
من و تو نور می پوشیم!
من و تو... توو سکوت شب
گل آواز می کاریم!
من تو هر دو از این پس
جهان تازه ای داریم!
جهان عطر و موسیقی
جهان آب و آیینه
جهان شعر و آرامش
که عشقو پاک می بینه!
من از تو خیلی عاشق تر!
تو از من خیلی عاشق تر!
من و این اتفاق ناب!
تو و این لحظه های تر!
من و تو با تمام دل
به فصلی تازه پیوستیم!
به این تاثیر پابرجا
به این تقدیر دل بستیم!
شبنم حکیم هاشمی
.........
پی نوشت:
"من و تو"ی این ترانه لزوما و صرفا "من و تو"ی عاشقانه ی معمول نیست... بلکه می تواند "من و تو" یی باشد به جای تمام انسان ها... و متن ترانه شاید دعایی باشد برای تبلور دنیایی بسیار بهتر!... و شاید هم دعوتی باشد به تجسم دنیایی دیگر!!
|