سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      چالش

      شعری از

      فروغ گودرزی

      از دفتر رویای خیس نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴ شماره ثبت ۱۰۶۳۲۲
        بازدید : ۱۴۳   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      به چالش می کشد
      چشمانت
      قلب بی قرارم را...
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶
      درود بانو
      کوتاه و زیبا بود خندانک
      محمد علی رضاپور
      شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۳۲
      سلام و درود و عرض ادب،
      نزدیک می شویم به اول بهمن،
      زاد روز شعر سروش،
      سروش هایی تقدیم شما گرامی:

      سروش 1-
      به نظر، فتح قله، آسان است

      که از این دور هم نمایان است

      ولی آن جا، کنامِ بحران است

      درّه ها، بین راه، پنهان است

      چشم بسته نرو!

      سروش 2-
      می رود قایق
      و نمی کاهد عزت دریا.

      سروش 3-
      تخته ام سیاه

      شکیبم پناه

      بر خرابه ی کهن شهر فرهنگ

      آه! آه! آه!

      معلم مانده ام.

      شعر پیشرو
      شعر سروش
      محمدعلی رضاپور



      شعر سروش:
      آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو
      و تا حدود زیادی، جامع قالب های
      دوبیتی، رباعی، مسمط، مستزاد، نیمایی، سه گانی، پریسکه و سپید.

      سروش، گونه ای برای بهترین سرایش های کوتاه با تنوع فراوان و زیرگونه های بسیار
      (توضیحات و نمونه سروش های بیش تر را با جستجوی اینترنتی می توانید مشاهده بفرمایید).

      لطفا در گسترش این گونه ی تازه و توانمند، مددکار باشید!
      فراوان سپاس خندانک
      بهروز ابراهیمیان
      دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۰۰
      درود و عرض ادب شاعر گرانقدر، بسیار زیبا و روان سرودید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0