سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      رخ زرد

      شعری از

      ابراهیم کشاورزپور

      از دفتر قلب یخی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۳۱ شماره ثبت ۱۰۵۹۲۶
        بازدید : ۱۵۹   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابراهیم کشاورزپور
      آخرین اشعار ناب ابراهیم کشاورزپور

      چقَدَر تنگ و سیاه است جهانم بی طو
      چقدَر دلهره دارم، نگرانم بی طو
      چشم کم سوء، دلی خون، نگاهی ابری
      جان جانان، ببین بی ضربانم بی طو
      همچو پاییز همه دار و ندارم عشق است
      آه عمریست که همرنگ خزانم بی طو
      رخ زردم گواه است در این محکمه ها
      رفته از دست همه تاب و توانم بی طو
      اینکه من دق بکنم از غم تو نیست عجیب
      این عجیب است که من زنده بمانم بی طو
      #رخ_زرد
      #ابراهیم_کشاورزپور
      #جدید
      دی ماه ١۴٠٠
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۳۴
      درود بزرگوار
      پر احساس و زیبا بود
      طو؟ خندانک
      ابراهیم کشاورزپور
      ابراهیم کشاورزپور
      سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۱۶
      عرض ادب. بزرگوار. تو را با طاء نوشتم تا خلاقیت جدیدی باشد برای ابراز علاقه م به مخاطب شعرم. معذرت میخوام ک دیر جواب دادم
      ارسال پاسخ
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵
      زیبا بود .
      در مورد ..طو.. هم استاد استکی از شما سوال پرسیده بودند..
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      سجاد محمد شریفی
      شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۱۹
      عالی بود آقای کشاورزپور عزیز 🌹🌹🌹

      فقط چرا بی طو آوردید جای بی تو؟؟
      ابراهیم کشاورزپور
      ابراهیم کشاورزپور
      شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۵۶
      سلام عرض ادب. بخاطر اینکه مخاطبم با همه فرق دارد
      ارسال پاسخ
      لیلا امریاس(پریسا)
      يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ۰۲:۲۷
      درود بر شما
      کامروا باشید
      خندانک
      محمد فاضلی نژاد
      سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ۰۱:۳۷
      درود به شما دوست عزیز
      خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0