شنبه ۳ آذر
مرثیه شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۱۰۵۸۷۳
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
الهی به اسما الهی به ارض
الهی به دریا الهی به بحر
الهی به طوفان الهی به ماه
الهی به آتش الهی به آه
الهی به در های بسته قسم
الهی به دل های شکسته قسم
الهی به آه یتیمان قسم
الهی به خشم ضعیفان قسم
الهی به چشم های گریان قسم
الهی به روز های آخر قسم
الهی به صحرای محشر قسم
مکن پشت بر ما ای خدای کریم
رها بخش ما را از قوم های لعیم
|
نقدها و نظرات
|
ضمن عرض ارادت جناب استکی ممنونم از لطف شما | |
|
برادر گرامی تشکر میکنم از شما | |
|
درود بر شما بانوی گرامی لطف فرمودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود