سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غربت

    شعری از

    حسین هاشمی

    از دفتر عشق مجازی نوع شعر مثنوی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۱۰۵۸۰۷
      بازدید : ۸۹۹۹۶   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین هاشمی

    صدای ارسالی شاعر:
    غربتین روزگاری آخ نه یامان پیس دولانیر
    گونی گوننن آدامی زندگیلیحدندع سالیر
    گجه بیر قرنه قاباخدی مگرآخشام قوتاریر
    گجه ازبسکی آغیردی اوریی دردع سالیر
    غربتین لحظلری عقربه تای چالدی منی
    او گچن گوننری یادع سالیب آغلاتدی منی
    دیزیمی باغرا باسیب صوبحه کیمین آغلییرام
    بعضی وقتلردع اولور من اولومی آرزیلیرام
    وطنع قایدماغا خاطیر دعا قالمیر اوخویرام
    صوبحه جن راز و نیاز آللاهیما یالواریرام 
    یوخودا من وطنی گورمیع خاطیر گوزومی باغلیرام
    اهره قایدماغا خاطیر لحظنی من ساییرام
    غربتین گوندوزی آخشاملارا تای قاب قارادی 
     درد غربت چکنین قلبی نچه نوع یارادی
    راضیام آژدیغا آمما وطنیمدع یاشیام
    کاش بیر گون توپراغ اولام اوز وطنیمع قاریشام
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۴:۰۵
    کاش بیر گوون توپراق اولام کربوبلایه قاریشام
    زینبین غملی گِئدَن یول لارینان من یغیشام / بداهه


    سلام ارجمند برادر همتبار
    بیکران زیبا و هنرپرور سرودید زنده باشید

    دیکلمه هم بسیار عالی اجرانمودید
    فقط از جهت ساختاری و درج قوافی بازبینی گردد بهتر است.


    و جهت اطلاع اینکه
    شما شاعر بزرگوار و همه اعضای ارجمند سایت می توانید هر شعرتان را قبل از ارسال به سایت ، به بخش مدیریت محترم ویراستاری بفرستید.
    حسین هاشمی
    حسین هاشمی
    سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۰
    آیا مدیریت شعرهای ترکی هم ویراستاری میکند
    ارسال پاسخ
    مجیدنیکی سبکبار
    سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۰۵
    سلام حسین آقا هاشمی. چوخ گوزل یازمیسان. یاخشیدا اوخوموسان. بعضی مصرع لرینده ال گزدیر. گئنه ده یاز.
    حسین هاشمی
    سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۰
    چشم آقا مجید
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0