شنبه ۳ آذر
تو می مانی شعری از علی اوسط حسینی
از دفتر پرنیان نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲ شماره ثبت ۱۰۵۵۱۶
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی اوسط حسینی
|
تو می مانی
( به یاد شاملو)
*************
چه ناباورانه
در این سال ها
از توغافل ماندیم
و ندای تو را
در سکوتی سرد
به فراموشی سپردیم
" دریغا شیر آهن کوه مردا
که تو بودی"
توئی:
که نغمه عاشقانه ای
توئی:
که صدای حماسه ای
توئی:
که امید دوباره ای
ای جاودانه
تو می مانی؛
و در حنجره خسته تبلور می یابی
تو می مانی؛
و سرود آزادی سر می دهی
تو می مانی؛
حتی اگر چون ابراهیم
در آتشت اندازند
*************
علی اوسط حسینی
پانزده آذر 1400
" دریغا شیر آهن کوه مردا که تو بودی".. برگرفته از کتاب ابراهیم در آتش؛ شاملو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیبا بود
روحش شاد