جمعه ۲ آذر
فراق یار شعری از سید محمد حسین دریاباری
از دفتر اشعار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۲ شماره ثبت ۱۰۵۴۳۰
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سید محمد حسین دریاباری
آخرین اشعار ناب سید محمد حسین دریاباری
|
به سوی این دلم بازآ بیا ساقی به دیدارم
که در شبهای تنهایی به عشقت یار بیدارم
من از دنیای این قلبم بنالم یا فراق جان
فراق چشم و گیسویت دلیل حال بیمارم
خم ابروی مستانه شبی با شوق میخانه
دل تنهای جانانه شده بی تاب و بی یارم
برفت از این دل تنها ولی گویم ز تو ساقی
تو بشنو از دل و قلبم دگرها را چو بیزارم
جماعت گشته قاضی دل دلتنگ معشوقه
به دید مردم قاضی منم بی بند و بی بارم
ز کنج خانه ی تنها به دستی ساز شیدایی
تو رفتی عادت جانم شده نجوای گیتارم
رسد آخر تغزل از دل شیدا ولی خواجه
ندارد واهمه جانم منم بی آه و بی عارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
موفق باشید