سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    دل

    شعری از

    زهره، جواهر کلام ، زندگی

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ شماره ثبت ۱۰۵۳۴۲
      بازدید : ۱۰۶   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر زهره، جواهر کلام ، زندگی
    آخرین اشعار ناب زهره، جواهر کلام ، زندگی

    دلم یک شعر میخواهد برایت مملو از باران
    دلم یک بهره می‌خواهد از آن چال و لب خندان
    دلم یک نغمه می‌خواهد برای روز بارانی
    بهاری بی خزان در دل ؛  قرار شهد و شیرینی
    دلم یک راز میخواهد،فقط از ما نشان باشد 
    ستاره در سپهرِ دل ؛ همیشه جاودان باشد 
    دلم از «من» شده خسته،شکر با پسته میخواهد
    دلم «ما » را نشان کرده، بغل با بوسه میخواهد
     
     
     
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۷
    درود بانو
    دلنوشته زیبایی است
    قوافی؟ خندانک
    زهره، جواهر کلام ، زندگی
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۲
    ممنونم استاد 💐
    علیرضا مرادی( مراد )
    يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۶
    سلام و درود
    سروده ای زیبا ودلنشین است
    خندانک
    خندانک
    خندانک
    زهره، جواهر کلام ، زندگی
    زهره، جواهر کلام ، زندگی
    دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۴
    سپاسگزارم، محبت دارید!
    ارسال پاسخ
    رقیه یاوری زاده(ازل)
    چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ۰۶:۱۹
    سلام و ضمن عرض ادب

    بسیار زیبا درودتان باد
    خندانک خندانک
    حامد امیریان خاموش
    چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۴۸
    👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0