جمعه ۲ آذر
زلف نگار خوبان شعری از سید محمد حسین دریاباری
از دفتر اشعار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۱۰۵۳۳۲
بازدید : ۲۴۱ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر سید محمد حسین دریاباری
آخرین اشعار ناب سید محمد حسین دریاباری
|
یک دم به ره یارم یک دم بشوم راهی
جانا تو جهان من بر قلب و دلم شاهی
گو از نفس پاکان چون عالم مستانه
این جمله همی گویم تا دل بکشد آهی
دیده بنما ای عشق برسوز دو چشمانم
دریاب غم جان را از دیده ستان کاهی
دل سوزد و میسازد از درد و غم خفته
در ظلمت شبهایم یارم تو همان ماهی
نجوای تو براین دل صوت ازلی عشق
حاشا که نوای غیر برجان برسد گاهی
رویای شب دیدار خواهد رسد ای یارا
افسوس که این رویا وهمی بود و واهی
نهی ام تو نما ای دوست از دیدن اغیارت
گشتی به دل مستم هم آمر و هم ناهی
بر مملکت عشاق ای عشق تویی حاکم
بی پادشه خوبان این دل بودش چاهی
شوریده به پایانش خواهد برسد ابیات
شاعر شدن از بهرت بر دل بودش جاهی
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطفتون موفق باشید | |
|
سلام اقا آرمان عزیز ممنونم از لطفتون میگم از اشنایان ما هستند ولی ما نمیشناسمشون به هرحال ممنونم از توجهتون | |
|
ممنونم خانم بهرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.