سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نماز

    شعری از

    رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

    از دفتر نغمه های ساقی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۱۰۵۳۰۴
      بازدید : ۲۰۱   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

     نماز انعکاس نور 
    شاعررسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    نسیمِ  خوشِ عِطر  یاس است نماز 
    به تن های ما چون لباس است نماز 
    صفای    درون    و    صفای   برون 
    پر از خواهش  و التماس است نماز 
    پر  و  بالِ  پرواز   هر  عاشق  است 
    سوی  عرش یک انعکاس است نماز
    کلید  همه  مشکلات  است به  خلق
    پر از ذکر و حمد وسپاس است نماز 
    رسیدن  در   محضر   پاک    دوست 
    بدونِ   ترس  و  هراس   است  نماز 
    امید  است و خورشیدِ دریای  عشق
    شعاعی به  خط  مُماس  است  نماز
    اگر  تزکیه  می دهد   روح   و  جان 
    زِ  قرآن چو یک  اقتباس است  نماز 
    ستون های دین  را  بنا  کرده  است 
    به احکام دین یک اساس است نماز 
    اگر    طالب   وصل   حق  گشته ای 
    همان راه راست یا تماس است نماز  
    رسیدن   به   معراجِ    هر    مومنی
    ترازوی  حال  و  قیاس  است  نماز 
    هر آنکس که قدر اَت ندانسته است 
    به هردوجهان آس وپاس است نماز
    قنوت و سجود و رکوع حال خوب 
    نسیمِ  خوش  عِطر یاس است نماز 
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    شاعررسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۰
    درود بزرگوار
    شورانگیز و زیبا بود
    التماس دعا
    علیرضا مرادی( مراد )
    شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۶
    سلام و درود سروده ای زیبا و شیوایی است
    درودتان باد
    برقرار و مانا به مهر معبود
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    مریم کاسیانی
    شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۱
    درود بر شما
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0