سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تو همان

      شعری از

      عزیز حسینی

      از دفتر عزیزحسینی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۱۰۵۱۱۵
        بازدید : ۱۹۹   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عزیز حسینی

      تو همان 
      پروانه ی پیله کرده در دلم 
      من همان 
      شعر به پایان نرسیده
      تو همان 
      تشنگی های دم دم اذان
      من همان
      معشوق افتاده در زندان 
      تو همان 
      گنجشک و قناری 
      من همان 
      شاعر نغمه خوان
      تو همان 
      سلام ناشتای صبح
      من همان شعرم
      در میان شعر های نخوانده
      در میان حس های مرده
      تو همان 
      قطره از دل یک بارانی 
      که هر لحظه از چشمان من میباری
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۹
      درود بزرگوار
      جالب و زیبا بود خندانک
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
      درود به نظرم اگر در قسمت افتاده در زندان
      افتاده در زمان قرارمی دادید.
      خواندن ....
      اذان و زمان و خوان و زیبا میشد.
      شعر تان زیبا بود.
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵
      سلام و درود سروده زیبایی است
      درودتان باد ادیب ارجمند
      خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۸
      سلام جنب حسینی
      دست مریزا
      زیبا و زیبا
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۸
      خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۳
      بخشید دکمه الف بند بعضی موقع ها کار نمی کند
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۳
      خندانک
      سارا خوش روش
      يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۹
      درود بر شما،لطیف و زیبا بود خندانک
      ژکا گرجاسی
      دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۴۰
      زیبا و با احساس بود
      موفق باشید جناب حسینی ادیب خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0