سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        متصرف غيرقانوني

        شعری از

        مريم عرفانيان (مارياعرفاني)

        از دفتر مارياعرفاني نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۱۰۵۰۷۶
          بازدید : ۳۱۹   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مريم عرفانيان (مارياعرفاني)
        آخرین اشعار ناب مريم عرفانيان (مارياعرفاني)

        غروب جمعه شد و خواب هاي طولاني
        دلم گرفته ، همچون روزهای بارانی 
        حریم امن ِخودم ساختم ، نمیدانم 
        که خاطره ات شده  ، متصرف عدوانی 
        و ساعت شماته دار خانه مرا…
         کشانده به یک ، انزوای عرفانی
        اگرچه ساکت و سردم   اما … 
        کناربسترمن ، آیه های قرانی 
        دعا،  دعا،  که خداوندا ، تو میدانی
        رها نمیکندم  این تفکرات شیطانی
        به سرم میزند که یکباره
         بزنم رگ عاشقانه را آنی 
         
        (مریم عرفانیان ) 
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۸
        .
        محمد رضا خوشرو (مریخ)
        شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۲۰:۳۹
        درود .
        سروده ی زیبایی بود.
        با گویش های شعری
        زیبا بود
        با اینکه در انتها صادق هدایت گونه سروده به انتها رسید .
        ولی جالب بود .
        خندانک
        خندانک
        خندانک
        عليرضا حكيم
        پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۰:۵۵
        درود بانو خندانک
        سارا خوش روش
        شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۵
        درود بر شما سرکار خانم عرفانیان نازنین، بسیار زیبا سرودید بانو جان خندانک
        فاطمه بهرامی
        شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۴۳
        درود بر شما زیبا بود ....کمی غمگین
        مسيحا الهیاری
        شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲
        غرول جمعه باشد باران ببارد و تو نباشی ...دلتنگی که شاخ و دم ندارد
        محمد خسروی فرد
        دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۰:۳۱
        بی نهایت زیباست
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        محمد فاضلی نژاد
        چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ۰۵:۱۱
        برقرار باشید
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0