سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      آوار

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۱۰۵۰۱۴
        بازدید : ۱۱۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      گاه باید خانه‌ای آوار را باور کنی
      چشم‌های تا سحر بیدار را باور کنی
      جان جانان! با تو درمان می‌شود دلتنگی‌ام
      کاش می‌شد درد این بیمار را باور کنی
      آتش عشقت چرا باید بسوزاند مرا؟
      آمدم تا پیکر تب دار را باور کنی
      مثل فرهادم که از عشقت پریشان خاطرم 
      باش تا این قصه‌ی دشوار را باور کنی
      اندکی با من بمان در پیچ و خم‌هایی که هست
      گاه باید راه ناهموار را باور کنی

      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مهرداد عزیزیان
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۹
      درود بر شما 👏👏🌺🌺
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۲
      درود بزرگوار
      پر احساس و زیبا بود خندانک
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۱۸

      سلام و درود

      غزلی زیبا سرودید و شیوا بیان اما غمگین

      سلامت باشید و شاد
      علیرضا مرادی( مراد )
      چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۳
      سلام و درودها سروده نغز و زیبایی است
      درودتان باد
      خندانک خندانک
      خندانک
      مریم محبوب
      پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۵
      خندانک خندانک خندانک
      محمد خسروی فرد
      جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۵۲
      بسیار زیباست
      درود بر شما
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0