سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      جسم اجاره‌ای

      شعری از

      امیر سجادی

      از دفتر دل سروده‌های ۱ نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷ شماره ثبت ۱۰۴۷۹۱
        بازدید : ۱۱۸   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      تنِ انسان چو املاک اجاره است
      ولی بی شرط تمدید دوباره است
      زمانی که رسد مهلت به پایان
      فقط تخلیه تنها راهِ چاره است
      امیر سجادی
      بیست و چهار آبان هزار و چهارصد
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۰۴
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود
      البته گفته میشود دوبیتی اغلب بیان گر احساس و عواطف است
      در مورد مرگ هم با بیان عواطف شدید آنرا گوشزد میکند
      موضوع این سروده شاید بیشتر در خور رباعی باشد
      جسارتم را ببخشید
      موفق باشید خندانک
      سیاوش آزاد
      سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۳:۴۰
      سلام استفاده از تشبیه و سخنی حکمت آموز
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۳۶
      عشق به. الهی تقدیم. وجود مبارک. شما
      سلام بزرگ وار
      قلم شما همیشه سبز
      زیبا و زیبا
      طوبی آهنگران
      سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ۲۲:۴۳
      هر جا خواهری دیدی فدا کار

      که می پیمود راه برادر را بزرگوار

      به دنبال گلی جنس برادر

      نداشت ترسی که این ره باشه غمخوار

      به این جذابی با عشق رهبر

      تمامیش نبود آن عاشق صودای دلبر

      که بود دل دادگی میان. دو دلبر

      حسین و زینب رضا با معصومه چون زهرای اطهر
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0