سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        من شیفته به آن لحنِ خوش آوایِ تو هستم

        شعری از

        محمدصادق حارس یوسفزی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۱۰۴۵۵۶
          بازدید : ۱۲۷   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدصادق حارس یوسفزی

        من شیفته به آن لحنِ خوش آوایِ تو هستم
        دیوانه یِ هر واژه ز لب هایِ تو هستم
        ترکیبِ قشنگیست سخن گفتن و لبخند 
        من عاشقِ این حیله یِ زیبایِ تو هستم
        چشمانِ فریبایِ تو جادوگرِ دلهاست 
        دیوانه یِ چشمان فریبایِ تو هستم
        از قندِ لبت گویم و یا از رُخِ نیکو
        من محوِ تو و این همه سودایِ تو هستم
        حیران شده ام از چه بگویم به خدا که
        بس غرقِ تو و حُسنِ دل آرایِ تو هستم
        بیهوده که شاعر نشدم این مَنِ حارس
        یا عاشقِ دیوانه و شیدایِ تو هستم
        محمد صادق حارس یوسفزی
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴
        درود بزرگوار
        غزلی ناب و زیبا بود خندانک
        محمدصادق حارس یوسفزی
        محمدصادق حارس یوسفزی
        دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۳
        سپاسگزارم
        درود و مهر
        ارسال پاسخ
        علیرضا مرادی( مراد )
        دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۱۸
        سروده ای زیبا و شیوا بود
        درودتان باد
        خندانک خندانک
        خندانک
        محمدصادق حارس یوسفزی
        محمدصادق حارس یوسفزی
        دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۴
        سپاسگزارم از اینکه می خوانید
        درود و مهر
        ارسال پاسخ
        مریم محبوب
        سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۰۹
        خندانک خندانک خندانک
        محمدصادق حارس یوسفزی
        محمدصادق حارس یوسفزی
        دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۴
        سپاسگزارم
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0