سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تبریک ولادت امام صادق

    شعری از

    یوسف سیف زاده

    از دفتر شعر از یوسف سیف زاده نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۱ شماره ثبت ۱۰۴۰۶۸
      بازدید : ۲۰۸   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    ولادت امام جعفر صادق ع مبارک ای رئیس مذهب شیعه سلام اولسون سنه
    وی امام عارف و عرفان سلام اولسون سنه
     شیعه نون رهبری سن سن ای امام صادق
    بوی  عطرون دولدور دنیانی سلام اولسون سنه
    مذهب جعفری عنوان گروه ورئیس  دور بیزیم
    ای اولان شیخ الاءمه سلام اولسون سنه
    سنده  آتون  مکتبی نن درس الب سان
    ای مدرس ومعلم  اولان شیعه لره سلام السون سنه
    مکتب صادق ده افزون دورت مین شاگرد رشد ادیب
    جنگ و شمشیرون سنون اولدی قلم سلام اولسون سنه
    وقتی افکار پلید ارتداد تاپدی ریشه او زمان
    سن بیوک بیر راهنما اولدون سلام اولسون سنه
    سنده اجدادون کیمی دشمن لرون چوخدی آقا
    سن کلاس دینی تعطیل اتمدون هچ وقت سلام اولسون سنه
    ‌شعر از:یوسف سیف زاده
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۴۱
    درود بزرگوار
    میلادامام صادق علیه السلام بر شما مبارک خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۵۸
    ولادت رسول مهربانی 🌹
    روز اخلاق و مهرورزی
    ولادت امام صادق(ع)
    بر شما شاعر بزرگوار و خانواده گرامی تان مبارک
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    سیاوش آزاد
    جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۷
    سلام بر امام صادق
    محمد قنبرپور(مازیار)
    جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۳۹
    سلام دردها بر شما شاعر فرهیخته و گرامی
    : خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    علیرضا مرادی( مراد )
    شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۲
    سلام ها استاد سیف زاده ادیب و شاعر گرامی
    جورچین کلمات شما زیبا و شیوا بود
    روزگارتان به خوشی و سعادت
    در سایه پروردگار مهربان
    خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۰۱
    شاعر بزرگوار
    قلمتان همیشه جاودان بادا
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0