سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      همرهی

      شعری از

      علی معصومی

      از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ شماره ثبت ۱۰۳۸۴۶
        بازدید : ۱۳۴   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      همرهی
      نازم به غمزه ایکه تو سرو سهی کنی
      دل را ز هر چه رنج و مرارت تهی کنی

      چندی خبر نمی دهی از فصل نوبهار
      تا در میان بوته ی گل چهچهی کنی

      پیداترین حکایت ما غفلت از تو بود
      شاید که با محبت خود آگهی کنی

      بی نام عشق جاده به پایان نمی رسد
      راهی نرفته را تو مگر همرهی کنی

      خاکیم و راهی سفری بی نهایتیم 
      ما را اگر به ملک بقا منتهی کنی
       
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۰۷
      درود استاد عزیز
      مناجاتی بسیار زیبا و عارفانه بود
      دستمریزاد خندانک
      مهرداد عزیزیان
      شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۷
      درود بر شما جناب معصومی گرامی 🌺
      محمد رضا خوشرو (مریخ)
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۳
      سلام و درود.
      شعری زیبا بود .👏👏
      هفته وحدت میلاد حضرت رسول اکرم
      (ص) برشما مبارک.
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۵
      سلام و درود خدمت استاد معصومی عزیز و عالیقدر
      سروده ای نیکو و فصیح به قلم تحریر نشانده اید
      روزگارتان همواره به نیکی مستدام
      در پناه خداوند مهر آفرین
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سیاوش آزاد
      شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴
      سلام بیت آگهی قدری جالب بود
      طوبی آهنگران
      شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۹
      گرفته ملک جهان رشا کرامت مهدی
      خجسته باد مقام امامت جانشینی مهدی
      حسن  مصطفایی دهنوی
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۴
      سلام و درود استاد
      بسیار زیبا است
      سربلند و پاینده باشید
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0