سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      عید ولایت و امامت

      شعری از

      ابراهیم جلالی نژاد (نژاد)

      از دفتر فروغ جاوید ( آئینی ) نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۱۴ شماره ثبت ۱۰۳۷۹۷
        بازدید : ۳۹۴   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب ابراهیم جلالی نژاد (نژاد)

      عید ولایت و امامت
      ( آغاز امامت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف )
      بنام خدا
      بلبلِ  باغِ ربیـع داده  بشـارت  برهمـه  مستـضعـفان
      جلوه گـر خورشیدِ  ایمان در پیِ آرامـشِ دلخسـتگان
      بر وصیّ ِ خاتـم و منجیِ عـالم  گشته آغــازِ  امامت
      غرقِ شادی زین نویدو مژده جمع ِشیعیان و عاشقان
                           * * * * *
      نخلِ امامت و ختم نبی را برگ و برآمد
      دلخسـتگانِ جهان را  بشـارتی  دگر آمد
      ویرانـگرِ کاخ ِ ستم  گشتـه  آخرین امام
      مستـضعـفانِ زمانـه را  نویـدِ  ظفـر آمد
       ( نژاد – 1400 )
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۳
      درود بزرگوار
      این روز فرخوانده برشما مبارک
      یامهدی(عج)
      ادرکنی خندانک
      علیرضا مرادی( مراد )
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۰
      سلامی به گرمی شعرت استاد جلالی نژاد بزرگوار
      سروده ای زیبا و شیوا قلم زده اید
      روزگارتان قرین آرامش
      در پناه دادار پاک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      علی مزینانی عسکری
      پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۵۶
      سلام و عرض ادب
      ابتدا شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت می گویم و پوشیدن ردای امامت بر قامت مهدی فاطمه سلام الله علیها نیز مبارک باد
      خندانک خندانک خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۰۴
      حیف او که امام ما شده است
      آبرو بخش نام ما شده است

      بانی گریه های جمعه ی او
      لقمه های حرام ما شده است
      السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)
      بهروز ابراهیمیان
      يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۴۳
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود ند خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0