پنجشنبه ۱ آذر
حریق پاییزی شعری از علی بالود (بال)
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱ شماره ثبت ۱۰۳۵۱۱
بازدید : ۲۲۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علی بالود (بال)
آخرین اشعار ناب علی بالود (بال)
|
حریق پاییزی
گذر از چندین فصل
بی صدا و آرام
سحر...
رخنه میکند نسیم
خشک و خنک و دوام
پاییز...
چونان فرشته ناز
رنگ پریده و نگران
با خاطر پریشان
خزیده در پهلوی خزان
و غروب...
تماشاکنان رنگ کبود
از سیلی سخت زمان
صف کشیده اند واژه ها
در بیان هجر و حیرانی
می نشینند به انتظار و تنهایی
در آرزوی گفتگویی طولانی
و ای کاش سخنی پنهانی
و شب...
قلقله می آغازند
واژه های غبار آلود
می شوند حدیث و فریادی
از کرانه های مه آلود
همراه،همسفر،دمساز با باد
می دمند بر حریق پاییزی
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل تو دیگر در پهنه زمین
تکرار نخواهد شد
اما با تکرار صـلوات بر تـو،
نور حضورت را در
قلب خود احساس مى کنیم
رحلت پیامبر اعظم (ص)
و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد