سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        عشقی سوزان

        شعری از

        مهشید عبادی

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۱۰۳۴۶۰
          بازدید : ۱۱۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهشید عبادی

        هر لحظه به نام تو که نیستی قلم بردارم
        تک تک ثانیه هایم پر از این نیستی ها
        خسته از عمر و جوانی شده ام ، آه چه زود
        زدی بر دل گنه عاشقیِ معشوقی
        که ندیده و نفهمید تو را هیچ کجا
        آنقدر سوخته ای کز گذر این عشقت
        که هم آشوبی و هم شعله شمعی سوزان
        ای دل آسوده بمیر که از این منزل دور
        هرگز نَبُود عشق برایت آسان
        خسته از هر چه که نامش شده عشق و احساس
        به کدامین گنه آزردم‌ از این عشق کهن
        آه دل، آه از چشم میگریم و از تو مینویسم
        اما باز پاسخ ندهی تو به سوالی بی جا
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹
        درود بانو
        چنانچه آهنگ مقطع اصلاح شود
        نیمایی بسیار زیبایی است خندانک
        مهشید عبادی
        مهشید عبادی
        دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
        🙏🌹
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۲۲
        شاعر گرامی
        شعرزیبایی بود
        همیشه سرافراز باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        مهشید عبادی
        مهشید عبادی
        سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۲
        درود بزرگوار🌹
        ارسال پاسخ
        علیرضا مرادی( مراد )
        چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۸
        درود بر شما
        زیبا سرودید
        ایام بکام
        در پناه حق
        خندانک خندانک
        خندانک
        مهشید عبادی
        مهشید عبادی
        پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷
        🙏🌹🌹
        ارسال پاسخ
        یونس جاهدی
        جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
        شعرتون میتونه ادامه داشته باشه شعر قشنگ و زیباییم از کار درمیاد.همیشه پیروز و مانا باشید
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0