سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      طلوع سرخ

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر شیدایی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۷ شماره ثبت ۱۰۳۲۵۳
        بازدید : ۲۲۱   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسم رب الحسین (سلام الله علیه)
      تقدیم به حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)
      در محرم ها ز ماتم دل گدازان می شود
      چشم ها چون ابر بی پایان ز باران می شود
      سینه ها از درد جانسوز شهید کربلا
      باز لبریز از گداز و سوزش جان می شود
      از طلوع سرخی نور شهادت از  افق
      آیه های درد در عالم نمایان می شود
      شورش و آشوب هستی را مشوش می کند
      باز هم جان دادن از این درد آسان می شود
      خون به قلب سنگ ها هم می زند موج ای شگفت 
       خاطر از گل های داغ او گلستان می شود
      گردبادی از بلا در می نوردد جان من
      یاد روز واقعه دل را پریشان می کند
      مهدی آن لحظه که طاقت رفته است و در دلت
      درد طغیان می کند وز اشک توفان می شود
      از حسین فاطمه باید شفا گیری که او
      در دل شب دستگیر بینوایان می شود
      غبار دستگاه حسینی - مهدی رستگاری
       یکم شهریور سال ۱۴۰۰ خورشیدی
      چهاردهم محرم الحرام سال ۱۴۴۳ ه.ق.
      (به بهانه حضور در شب بداهه سرایی گروه«انجمن ادبی سرای شعر»و تکمیل آتی آن)
      دفتر شعر شیدایی
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۸
      فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، آقا ابا عبدالله
      الحسین علیه السلام و هفتاد دو لاله گلگون کفن دشت
      کربلا بر عاشقان وشیفتگان خاندان عصمت و طهارت
      علیهم السلام تسلیت باد خندانک
      سیاوش آزاد
      دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۳
      سلام عرض ارادت محضر در و زمرد دستگاه حسین جانم فدای محبین حسین اربعین مولا تسلیت
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۴۴
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شماشاعر بزرگوار
      سرودهایت
      حدیث بزم یاران کربلا شده است
      هچون چشمه جوشان رهاشده است
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0