سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      محرم

      شعری از

      فاطمه بهرامی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۸ شماره ثبت ۱۰۳۲۱۸
        بازدید : ۱۱۲   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فاطمه بهرامی

      محرم
       
      شکر خدا چشمانمان به محرم باز می شود 
      عاشقان بشتابید فصل دلدادگی آغاز می شود 
       
      همه جا خیمه ها به پا شد در عزای حسین
      بانگ یا حسین در جهان طنین انداز می شود
       
      هر چند بیماری سد راه شد ای منتظران
      دلهایمان به سمت حرم آماده پرواز می شود 
       
      تا عاشقان هستند و عزاداری ها به پاست
       دوباره پای ما به کربلای حسین باز می شود 
       
      دلتنگ حرم ارباب ومنتظر دیدار سقای حسین 
       گر نظر کنی اقا چاره ای سبب ساز می شود
       
      با خیال کربلا یت خواب ما زیبا می شود 
      دوری عاشق ز معشوش بازهم یک راز می شود
       
      بهرامی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۲
      درود بانو
      بسیار زیبا و شورانگیز بود
      موفق باشید خندانک
      سیاوش آزاد
      يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶
      سلام دل را کربلایی کرده خداوند اجری جزیل به شما عطا فرماید
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۸
      بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
      غزل شماشاعر بزرگوار
      پیام صبحگاهی است
      در قلب بایگانی است
      شور شوق جانی است
      در دنیا جاودانگی است
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      طوبی آهنگران
      يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۲
      دورود بانو از شعر تان
      لذت بردم
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0