سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عشقِ حسین ع

    شعری از

    رسول مهرَبان

    از دفتر رسول مهرَبان نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۲ شماره ثبت ۱۰۳۱۸۷
      بازدید : ۱۶۳   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر رسول مهرَبان
    آخرین اشعار ناب رسول مهرَبان

     
    شـاید کـه قـدم هـایَم از مـسیرِ تو دور است
    اما دلِ من آنجاست دل با غمِ تو جور است
    بین الحَرمین عشق و ما با تو یعنی عاشق
    بی کرب و بلای تو عالم لقب اَش گور است
    رسول مهربان
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۶
    درود
    دو تا بیت زیبا بود خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۲
    بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما شاعرگرامی
    شعرت همیشه
    همدل جان است
    آرامش‌
    روح و روان است
    چه بگویم شعرت
    بهار در خزان است
    از حیسن و عباس دراوران است خندانک خندانک خندانک خندانک
    بهروز ابراهیمیان
    دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۱۰
    درود شاعربزرگوار
    بسیار زیبا و دلنشین سرودید قلمتان همواره پرتوان باد خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0