سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        عاکف

        شعری از

        مجتبی رحیمی

        از دفتر سایبان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ۰۷:۳۸ شماره ثبت ۱۰۲۹۲۰
          بازدید : ۲۱۴   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجتبی رحیمی

        من در حرمت یارا، می‌رقصم و می‌گردم
        من عاکف کوی تو، من گم شده در دردم
        یک لحظه امانم ده تا باز ستانم خود
        در درگه پر مهرت، آن سائل رو زردم
        آه از سر نومیدی، دردا ز فـراغ یـار
        حنضل به دهانم شد، فردا که شود؛ فَردم؟
        من خسته این راهم ای خضر نجاتم ده
        نشکن دل و دینم را، مسپار به نامردم
        موسای کلیمم شو، یک معجزه می‌خواهم
        گرمای وجودم باش بی عشق تو من سردم
        امشب تو مرا کُشتی، خود باش مسیح من
        بی آن نفس قدسی صد پاره شوم هر دم
        مجنون شده‌ام لیلی، ظرفم ز چه بشکستی
        گر نیست تو را میلی، من عشق رها کردم
        لیلا که قدح آرام، بشکست به خارا سنگ
        در عین جوانمردی، زد بند به هر بندم
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        حمید غرب
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۰
        درود جناب رحیمی عزیز
        استعاره های بدیعی در سروده تان نقش آفرین است و از این بابت به شما تبریک میگویم و امیدوارم شاهد آثار بیشتری از شما باشیم

        توفیقتان فزون و کلامتان موزون
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵
        درود بر اندیشه ناب شما
        هنرمندوشاعر ارجمند
        همواره تابان
        جوشان وخروشان باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خدیجه وفایی راد ( غریبه)
        پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۱
        درودتان
        بسیار زیبا خواندم از قلمتان خندانک
        شاعرانگی تان مستدام خندانک
        مجتبی رحیمی
        سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۲۰
        ممنون از شما خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0