سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      خدانگهدارت

      شعری از

      علی نصرالهی (مجنون)

      از دفتر دیوانه مجنون نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۱۰۲۵۱۷
        بازدید : ۳۸۶   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی نصرالهی (مجنون)

      خوشابه حال تو ای دل که مرگ شد یارت
      تومی روی سفرت خوش،خدا نگهدات
      ندیده ای تو ز یاران خود وفا داری
      ز دست جور عزیزان تمام شد کارت
      دمی نشد که ببندی به خواب خوش چشمی
      چه شدکه بسته ای اکنون دوچشم بیدارت
      دوام خاطر یاران نشد وصال اما
      محال خاطر ما شد وصال دیدارت
      به دلبران جفا کارت اعتباری نیست
      که آب دیده بر آرند بر سر دارت
      تو را که، بسته به زنجیر دل فروشانی
      گمان مبر که بجز غم بود خریدارت
      غزلسرایی مجنون به لطف سوگ تو بود
      بخواب ای دل غم دیده ، رفت آزارت
      علی مجنون
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۲۰:۱۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      جسارتا قافیه مطلع اشتباه تایپی ندارد؟ خندانک
      مهرداد عزیزیان
      يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ۲۳:۳۴
      درود بر شما
      غزل بسیار زیباییست👏🌺
      سعید صادقی (بینا)
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۳۹
      مرحبا رفیق
      بسیار زیبا بود خندانک
      زهرا حکیمی بافقی (الهه‌ی احساس)
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۰:۴۰
      درود جناب مجنون خندانک


      چه خوب که باز هستید در سایت ادبی شعر ناب


      بسیار زیباست شاعرانه‌هایتان خندانک
      مریم کاسیانی
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۱:۰۹
      درود بر شما
      بسیار زیباست
      دلتان شاد
      قلمتان زرنگار
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ۱۴:۴۱
      با سلام
      بسیارعالی و زیباسرودی بود
      درودشاعروادیب بزرگوار
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0