شنبه ۳ آذر
زمانه شعری از حسین هاشمی
از دفتر عشق مجازی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۱۹:۲۷ شماره ثبت ۱۰۲۵۰۱
بازدید : ۱۶۶ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب حسین هاشمی
|
سومه زمانسی دیی نامردلیه زمانسیدی
سویننین اوریین یاندیریبلار نامرده بیلع جان دییللر
هر کیم یالاننان آند ایچیراینانیللار
دورچی عاشیقلارا یالانچی دیللر
چوخلاری اوزینع دری چکییچب قویین دریسیندع قود گیزلنیب
چوخلاری یالاننان آند ایچییب عشق آدینا آبریلار توکیب
دوزدع ایرینین اودونا یانیب چوخلارینین عشقیدن اوریی یانیب
عاشیقلار گیننن عشقینع باخیر عشقیدع آیریسینان گول بویون یاتیر
یامان پیس زماندی ای یار
چوخ تولکی صیفدلر سنع دیللر نیگار
چوخلاری یازیب عشق سوزونی
اما هله لری یازامماز اورگ سوزونی
مندع هردن نچه سوز یازیرام سنی سودییمنن بیلاری یازیرام
چوخ چیرپینیرام اویان بویانا سوز لری یاپیشدیریرام قویروخ قویروغا
اما اینان سنع یازیرام سنن سورا عشق تانیمیرام
سنین گوزل گوزو گورننن آیریسنین گوزونا دای باخاممیرام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.