سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    ویلتا

    شعری از

    الف علوی

    از دفتر برباد نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۱۰۲۴۸۷
      بازدید : ۱۶۱   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر الف علوی
    آخرین اشعار ناب الف علوی

    خون ، می بارد
     
    اشک ، میگرید 
     
    و زمین بر سر و سینه می زند ...
     
    آسمان ، گرم شده 
     
    رود ، بی تاب ست
     
    ماه از شرم رخش در پرده 
     
    باران از آن همه زخم نالان ست.
     
    نه کسی می‌گوید
     
    نه چیزی می شنوی
     
    " یا ویلتا ؛ به وفا می آمدند ... "
     
    کنون
     
    دف بر بام خانه می کوبند 
     
    و سنگ 
     
    بر سران خونین میهمان ست...
     
    عجز از صدای خاموش کوچه بر می خیزد
     
    نیست اینجا " ام‌ساقی " تا نوحه کند
     
    جای او 
     
    یک تنه " زهرا "
     
    می بارد...
     
    معجر خونین و خاکی 
     
    شتران سر به راهی ؛
     
    جام شراب و 
     
    آیین خرافاتی ...
     
    وای از مَشکی که نیست
     
    آبی کـه نبود 
     
    و گهواره ای 
     
    که خالی‌ست...
     
    وای از تاول گرما
     
    ظهر عاشورا 
     
    العطش بی‌نوا...
     
    .
     
    .
     
    .
     
    واویلتا ...
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    طاهره حسین زاده (کوهواره)
    پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷

    خندانک صل الله علی اباعبدالله الحسین و محبّانه اجمعین خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۱:۳۴
    درود بزرگوار
    یا حسین شهید علیه السلام
    خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۲۱:۳۶
    درود بزرگوار
    آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
    موفق باشید خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ۰۸:۴۹
    درود بزرگوار
    وای از نینوا
    آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۸:۲۲
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0