جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله آزادی نژاد (رضوان)
آخرین اشعار ناب عبدالله آزادی نژاد (رضوان)
|
عاقل فرزانه کیست هر که به عشق مبتلاست
دل که در او عشق نیست از همه عالم جداست
هرکه خدا را شناخت مرحمتش را فزود
مهر و وفا و صفا این همگی از خداست
ظلم مکن بر کسی دور نشو از خدا
تابع حق باش و این راه همه اولیاست
چشم و دلت پاک کن دور شو از هر خطا
دامن حیدر بگیر راه همه انبیاست
مردم افتاده را دست شفقت بگیر
رحم نما بر همه اجر تو با کبریاست
راه خدا رفتن است راه امام زمان
رهبر والای ما نایب آن مقتدا است
ببین که رضوان شده عاشق گفتار او
هر که نپوید رهش زندگی او خطاست
|
نقدها و نظرات
|
سلام بر امام حسین و یاراپ و دوستدارانش زندگیتان در سایه سبط رسول خدا مستدام باد | |
|
با سلام بن شمذ دوست عزیز ممنون که شعر حقیر را خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود
موفق باشید