صل الله علیک یاعلی اصغر حسین
⚘⚘
بِاَیّ ِ ذَنبِ قُتِلَت؟
لای ... لای
لای ... لای
کی نیزه زد به حنجرت؟
وای ... وای
وای ... وای
رباب ضَجّه میزنه
از هجر ِ شام و سحرت
لای ... لای
لای ... لای
دستِ باباحسین پُره
از خونِ سرخِ جگرت ...
وای ... وای
وای ... وای
کوچک ترین سربازِ عشق
سردارم
خونین پیکرت
لای ... لای
لای ... لای
گهواره ی خالیِ تو
تِکون تِکون زار میزنه
وای ... وای
وای ... وای
نسیم نوحه خوانِ تو
شفق حدیثِ آخرت
لای ... لای
لای ... لای
ای بی زبان
ای بی گناه
بر آسمانِ جان تو ماه
وای ... وای
وای ... وای
بی تو
شبِ ستاره ها
تاریک و غمگین و سیاه
لای ... لای
لای ... لای
دُردانه
ای روحِ حسین
ای اصغرم
نورِ دوعین
وای ... وای
وای ... وای ...
از دردِ بی امانِ تو
شکست قامتِ حسین
لای ... لای
لای ... لای ...
تو نقّاشِ خدا شدی
پاشید چو خونِت تا سَماء
وای ... وای
وای ... وای
به چشمونِ پرنده ها
شد دَشتی از آلاله ها
لای ... لای
لای ... لای
مواظبِ خواهر بودی
چه بی صدا دربر بودی
وای ... وای
وای ... وای
خُشکند لبانِ کوچولوت
ساکت پیشِ مادر بودی
لای ... لای
لای ... لای
ای مردِ کوچک
اصغرم .....
بزرگدل
دلاورم
وای ... وای
وای ... وای
نازدونه ی چاک پیکرم
بی توست خاک برسرم
لای ... لای
لای ... لای
ای اصغرم
جانِ بابا
دیده ی گریانِ بابا
وای ... وای
وای ... وای
منتظرِ نگاه ِ توست
بخندی
سلطانِ بابا
لای ... لای
لای ... لای .......
بی تو
خیمه ها می سوزند
وای ... وای
وای ... وای
چَشم
بر فرات می دوزند
لای ... لای
لای ... لای
بی تو
شب و عَمّه و شام
اسیری وُ
زَجرِ مدام
وای ... وای
وای ... وای
جانِ بابا
چکار کنم ؟
از جورِ
نمک به حرام .....
لای ... لای
لای ... لای
صبرکن بابا
بیام منم...
تنهایی نرو
اصغرم.....
وای ... وای
وای ... وای
آه ازین دنیای شوم ....
فلک
چه آوردی سرم
لای ... لای
لای ... لای .....
بخواب عزیزِ دلِ من
نَحیف ِ رنج حاصلِ من
وای ... وای
وای ... وای
بخواب بخواب
جانِ بابا
معنیِ قرآنِ بابا
ای آیه ی تَبارَکم
پَرپَر علیّ ِ اصغرم .....
لای ... لای
لای ... لای
⚘⚘
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
یا حسین شهید
موفق باشید