جمعه ۲ آذر
یادتو شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۲۴ شماره ثبت ۱۰۱۸۶۱
بازدید : ۱۵۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
مینویسم از تو و از آنچه مارا یادِ توست
مینویسم عشق تنها واژه ی همزادِ توست
پای در راهت که باشم تا ثریا میروم
تا اسیرت شد دلم آزادِ توست
خلوت این خانه مالامال از بوی تو شد
این سکوت شاعرانه عاشق فریادِ توست
دلبری کردی و دیگر دل بریدن کفر شد
حاصل عمری ریاضتهای دل بربادِ توست
شهر قلبم را به شوق دیدنت آذین زدم
ساختی از نو خراب آباد دل آبادِ توست
۲۱ مرداد۱۴۰۰
#بهاربرین
#دلنوشته_های_من
|
نقدها و نظرات
|
درود به شما استاد گرامی و سپاس از حسن توجه و مهرتان خیر ، دوست داشتم دلم را با تاکید بیان بشه و بعد از یه تامل بقیه مصرع گفته بشه ممنون از شما | |
|
درود و سپاس همچنین برای شما. | |
|
درود به شما سپاس از حسن توجه شما پایدار باشید. | |
|
درود به شما سپاسگزار نظر و توجه شما سلامت و شاد باشید بزرگوار. | |
|
درود و سپاس از توجه و مهرتان. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو سه بیت اولش
درود بر شما .