سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      پیش خدا رفت

      شعری از

      محمد شمس باروق

      از دفتر مهتاب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۱۰۱۴۷۸
        بازدید : ۱۷۵   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      خورشید درخشید و نمازم به قضا رفت. 
      از من که جدا گشت ندیدم به کجا رفت. 
      از پشت ، سراسیمه دویدم چو ببینم.
      سنگی به سرم خورد ، امیدم به هوا رفت.
      در کویِ وفا  داد زدم بس تو کجائی؟
      مجنون،  زسرِ کوچه گذشت و به خطا رفت. 
      رندی به من آموخت که تسبیحِ تو گویم.
      با ذکرِ  تو ابلیس درونم به فنا رفت. 
      من بودم و یادت که بفریاد رسیدی .
      هر کس به تو دل بست،یقین پیشِ خدا رفت .
      یک لیلهء قدری سرِ سودای تو کردیم. 
      ما گم شده بودیم، َقدَر همره ما رفت.
      با ناس شدم محفل و خناس برون شد. 
      با آیهء تقوای تو هر درد وبلا رفت.
       
      نومید نشد شمس زالطاف تو یارب.
      باید همه جا، کرد توکل به خدا رفت.
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۲۳
      درود بزرگوار
      غزلی ناب و زیباست
      مناجات گونه
      موفق باشید خندانک
      مهرداد عزیزیان
      يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۱۹
      درود بر شما.با فرمایش جناب استکی موافقم🌺
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲
      بسیار عالی خندانک خندانک
      درود بر شما خندانک خندانک
      حسین مراغه
      يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۳۱
      هزاران درود بر شما برادر عزیز و شاعر گرانقدر، بسیار بسیار زیبا سرودید
      يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۱۲
      آفرین ها
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0