سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    روح سرگردان

    شعری از

    مجید ابتدایی(شمع)

    از دفتر یک سودا و هزار سر نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۱۰۱۲۹۱
      بازدید : ۱۲۸   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب مجید ابتدایی(شمع)

    فانوس را نوشید
    بی سایه ی هیچ روحِ سر گردان
    هیچ سرابی، عابر تشنه  را ندید
    در تهِ نگاهِ کوچه باغ خستگی، آرمید
    آه ای حقیقت محض
    دریچه ی این نیم  دانگ،  نگاه را
    با فانوس رگهایت تا آسمان ببر
    اوج خوشبختی این بیراهه
    یک روزِ مرمریِ،  شعر اندود
    با، بالهای خیالِ خوابِ نیمروز
    بذر همان نیلوفرِ عاشق
    نیلوفرانه به گُل نشست
    چو پیچکی، تمام دلم را کبود کرد
    در سرزمین خوابِ  ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِعروسان  آرزو
    نور بود و، نور بود و، نور
    تابوت عشق بر دوش ابر بود
    این نعش گُل اندودِ بی نشان
    خود را به خاک زد
    بی سایه ی هیچ روحِ سرگردان
     
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۱۳
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و جالب بود
    جسارتا آهنگ نیمایی نداشت خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۵۹
    درود و ادب و احترام
    زنده باد خندانک خندانک
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۵۳
    درود بر شما
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۳
    درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۰
    درودها
    جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۵۸
    درودها میدانم که شما به نظرات ما جواب نمیدین اما من مینویسم بیشتر اشعار منتشر کنید چون پیشرفت هایی در کارهایتان میبینم
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0