سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    چادرشب خیالی

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر رودخانه های برفی( کلاسیک) نوع شعر چهار پاره

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۱۰۱۱۸۱
      بازدید : ۱۸۵۰   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده



    لبهای نقره میدوخت
    مهتاب را به بالین
    گلبوته های دودی
    در جلگه ی شمالین

    جانسوز رنج شالی
    چادرشب خیالی
    سیلی خور طلوع و
    گلگون به رنگ قالی

    شنزار ،معبر موج
    در سینه ی صدفها
    آواز رود سرکش
    با رقص ها و دفها

    گیسوی راش، آرام
    غرق نوازش باد
    ابر پرند خیسی
    بر شانه های مرداد

    تا کلبه ای برهنه
    دستان خالی زن
    در انتظار باران
    خشکید نای گلخن

    داغ تمشک وحشی
    زخم حریر دامن
    کوه زمرد گشن
    تخت شکوه سوسن

    ردی عبوس و کهنه
    بر آسمان دیرین
    در چامه های رگبار
    آغاز راز شیرین

    درگاه لاتناهیست
    نمشیشه های دریا
    آغوش پولک و پر
    طعم سرشت فردا

    زربام نبض خورشید
    عطر کرشمه زاران
    خون بنفش تاجی
    بر اخم بی تباران

    کوبانده یاغی شب
    گیلاس مشکی خواب
    بر سنگ دیو زرمان
    مردی دمیده، بیتاب..








     
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0