سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عشق

    شعری از

    ریحانه تابش نژاد ریحان

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ۲۲:۰۲ شماره ثبت ۱۰۱۰۷۳
      بازدید : ۱۰۲   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر ریحانه تابش نژاد ریحان
    آخرین اشعار ناب ریحانه تابش نژاد ریحان

    سر تا پای وجودم لبریز ز توست/تویی کز همان اول شدی برایم دوست
    من با عشق تو زندگی کردم/حال بگو؛که عاشق تر کیست
    شاید بتوان بدون عشق زنده ماند/اما زندگی کردن بدون عشق،میّسر نیست
    هرکه بیشتر دَم از عشق زد/بدان که رسم عاشقی را هنوز نیاموخته است
    عشق اگر در تو سرازیر شود/جز با معشوق خود نکنی راحت،صحبت
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۰۹
    درود بانو
    زیبا بود
    عروض و قافیه؟؟ خندانک
    ریحانه تابش نژاد ریحان
    ریحانه تابش نژاد ریحان
    سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱
    ممنون از شما خندانک
    من تازه شروع به سرودن شعر کردم ودرحال تجربه کسب کردنم.میشه بفرمایید عروض و قافیه شعرم چه مشکلی داره؟
    ارسال پاسخ
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۴۸
    درود بانو
    زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم
    مبارک باد عید قربان نماد بزرگ‌ترین جشن رهایى انسان از وسوسه‌هاى ابلیس خندانک خندانک خندانک
    ابراهیم آروین
    سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۱۱:۰۶
    درود بر شما
    و حس قلمتان

    خندانک خندانک خندانک
    ریحانه تابش نژاد ریحان
    ریحانه تابش نژاد ریحان
    سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲
    ممنونم خندانک
    سلامت باشید.
    ارسال پاسخ
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۱۲
    درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    محسن ابراهیمی اصل (غریب)
    چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۳۷
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0