سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        در انتظارِ تو

        شعری از

        ابوالفضل زارعی

        از دفتر خنیاگر ِروزگار نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۲۳ شماره ثبت ۱۰۰۷۲۸
          بازدید : ۱۷۹   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابوالفضل زارعی

         
        در کافه بودم آسمان همرنگ غم شد
        باران به روی شیشه ها هی خال می کوفت
        گنجشکِ خیس و نابَلَد گُم کرده راهش
        خود را به شیشه می زد و هی بال می کوفت

        تا تو بیایی بیت ها خواندم پَیا پی
        بیتِ فروغ و شعرِ نادر پور  خواندم
        شعرِ سپهری خواندم و اشعارِ نُصرت
        با  قایقِ  افکارِ  خود  تا  دور  راندم

        بَس منتظر بودم در اینجا تا بیایی
        هُرمِ حضورِ تو به اینجا جان ببخشد
        کافه شبیه چشمِ یعقوبست تیره
        یوسف شوی به نورِ تو کنعان درخشد

        با این سکوت و دودِ سیگار و سیاهی
        پُر شد درونِ  کافه  با عطرِ  تَنِ  تو
        روئیدم و گل کردم و شادم سَرا پا
        خیلی سَرِ شوق آمدم با دیدنِ تو

        دیگر فضا با بویِ تو جانی دگر یافت
        این لحظه های مُرده را جان بخش بودی
        عیسی شدی بر مُردگان جان می دمیدی
        چون عطرِ گُل در هر فضا تو پخش بودی

        این شیشه های خیس بد تَب کرده بودند
        گویی که عطری سخت در جانهایشان بود
        قلبی کشیدی روی شیشه تو به انگشت
        عاشق شدند و عشق در بنیانشان بود
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۲۹
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و پر احساس بود خندانک
        بهنود کیمیائی
        شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۳۵
        درود
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0