سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        نوستالژی، خیالِ کودکی

        شعری از

        از دفتر در امتدادِ کوچ نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ۱۹:۵۰ شماره ثبت ۱۰۰۶۹۲
          بازدید : ۲۴۰   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر

        پس کجایی ای خیالِ کودکی؟ 
        خسته هستم از نقابِ پولکی /
        مَردِ دهقانِ فداکارت کجاست؟ 
        دفترِ کبرایِ غافِل روبه راست؟/
        تک درختِ ناروَن از هم گُسَست؟
        زاغک ساده ز رویِ شاخه جَست؟/
        روزِگارِ تو غم و حیله نبود 
        همدمِ زیبایِ ما یک تیله بود/
        یاد دارم مادرم،یک روز سرد : 
        قفلِ کیف و دفترم را باز کرد /
        بی هدف خط مینوشتم یکسره
        در همان باغ خیال و خاطره /
        بوی کوچه و تشرهای مُدام
        خنده ی تلخِ دبستانِ پیام /
        اول سال است و من افسرده ام
        بَهرِ عمرِ رفته ام، پژمرده ام /
        یاد دارم روز اول خوب بود 
        داخل خانه، پُر از،آشوب بود/
        خانه ی دوم برایم خاطره ست
        قصه ی کفشِ سپیدِ پاره است/
        خنده های مریم از ذهنم گذشت
        حسرتِ شیرینم اما برنگشت/
        ای شروعِ نقطه هایِ پُر زِ درد 
        بازگَرد و بازگرد و بازگرد /
         
         
         
        عیسی نصراللهی 
        ۱۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0