سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آیین آدمیزادی

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۱۰۰۴۸۹
        بازدید : ۱۲۵   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه اللطیف
      آیین آدمیزادی
      در بیان معنای از یادرفته عشق
      روزگار عجیب و‌ناشادی است
      هر کسی غمزده ز بیدادی است
      دوره وهن عشق آمده است
      عشق گویی که شمع در بادی است
      دوره ای که در آن روایت عشق
      ناروا جمع چند اضدادی است
      دل من گوید از حقیقت عشق
      بر لب بسته بین که فریادی است
      عشق یک بازی مزخرف نیست
      بلکه تغییر ژرف بنیادی است
      عشق ناکامی و بطالت نیست
      عشق آیین آدمیزادی است
      عشق اسیر هوس شدنها نیست
      عشق آزادگی و آزادی است
      مهدی این نغمه ای که بر لب تو است
      معنی پاک رفته از یادی است
      به غریو این بگو به عالمیان
      عشق یک هدیه خدادادی است
      مهدی رستگاری 
      یازدهم تیر ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
      دوم ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۴۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود
      در وصف حضرت عشق خندانک خندانک
      بهنود کیمیائی
      يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۲۱
      درودها





      ⚘⚘⚘⚘⚘⚘
      رضا شش بلوکی (قشقایی)
      يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۲۱
      عالی
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۵۰
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      ابوالفضل احمدی
      يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ ۲۳:۲۶
      چه دوست داشتنی سخت از عشق می گویی
      قلمت برای سرودن
      و از عشق نوشتن
      پا برجا
      سلامت و پایدار باشید
      🌻🌻
      🌻
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0