سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      جگر گوشه

      شعری از

      امیر اصغری

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۴۹ شماره ثبت ۱۰۰۲۴۸
        بازدید : ۱۵۰   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیر اصغری

      ای جگر گوشه که در، کنج دلم جا داری/این جفا از چه چرا این دل ما آزاری؟
      دگران هر که بیایند و روند نیست غمی/ غم هجران تو دارم دگرم نیست غمی/
      چه خطا از من و این دل، دلکم پنداری؟ /نشود جای تو در سینه  عجب پندار ی!!! /
      این دل از روز ازل جای تو بودست دلا/که گواهی بودم، این جگر پاره تو را/
      کودکان سنگ  بر این خانه ی ویرانه زنند/دل دیوانه من سنگ تو بر سینه زند/
      این بلاکش، سر تو داردو  این مسلک اوست/عاشقی نیست جز از  دردکشیدن ای دوست.
      دل اگر خانه بود، عشق توأم پایه ی اوست/این دو بی هم نتوانند شدن منزل دوست/
      اگر از کوچه تنهایی ما می گذرید/قدم آهسته که این خانه نه ویرانه اوست/دل اگر صید بود، مهر توأم صیادم/این چه خوش دام که عمری نکند آزادم/
      صید آزاد چو جان داشت گهی ازبرخویش/پس آن حادثه، جان بر تو اسارت دادم.
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۹:۱۲
      درود بزرگوار
      دلنوشته زیبایی است
      برای شعر شدن با قافیه و عروض احتیاج دارد خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۴:۵۷
      درود شاعر گرامی خندانک خندانک
      بسیار عالی خندانک خندانک
      بهنود کیمیائی
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۷:۳۲
      درودها





      ⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘
      رضا رضوی تخلص (دود)
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹
      سلام و درود جناب اصغری
      زیباست ولی نوع شعر غزل نمی باشد
      پاینده باشید
      خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۱۸:۳۱
      درود جناب اصغری
      زیبا سرودید
      برگ زندگیتان همیشه سبز خندانک خندانک خندانک
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰
      درود فراوان
      بسیار بسیار
      زیبا و عالی
      بود خندانک
      چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ۲۱:۴۳
      بسیار زیباست
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0