سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        انتظار حضور

        شعری از

        اسماعیل پاسداریان

        از دفتر سفر کرده نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۴ شماره ثبت ۱۰۰۰۵۰
          بازدید : ۱۲۰   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اسماعیل پاسداریان
        آخرین اشعار ناب اسماعیل پاسداریان

        میون من و تو عزیز هزاران کوه و دره
        واسه دیدنت عزیز دلم شده یه ذره
        یه عمریه نازنین در انتظار حضورتم
        اینو بدون تو ای یار من سنگ صبورتم
        تو اگه با من باشی دنیا رنگ دیگه ای داره
        چشمای پاک و معصومت سر به سرم میزاره
        واسه دیدن رو ماهت به در خیره میشم
        از شمیم بوهت همیشه من سیر نمیشم
        عشق یه نعمت خوبه که خدا به همه میده
        اسم عشقو خراب نکنید اینومن نه خدا میگه
        عشق سرآغاز زندگیست که ما دوتا داریم
        تا وقتی اینو داریم همدیگه رو تنها نمیزاریم
        شاید یه ناسپاسم که من به تو نمیرسم
        دیگه چشمای منتظر به راه به رویا نمیبرم
        شب و روز به درگاهت ای خدا گریانم
        دیگه اشک و گریه ای خدا نمیده امانم
        به من بگو خدایا کی دستشو میزاری تو دستام
        من یار مهربونمو فقط از تو خدام میخوام
        دیگه صدام نایی نداره که از خدا خواهش بکنم
        زودتر برسونش به من که اونو نوازش بکنم
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مجتبی شهنی
        دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۵۳
        درود فراوان بزرگوار
        مثل همیشه
        بسیار زیبا
        بود 🌺🌷💐
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0