شعرناب

شوخی شوخی

سلام
یک عده از عزیزان دوست دارند سر شوخی را باز کنند با هرچیزی حالا فرق ندارد زلزله باشد یا سیل یا صاعقه یا سیبل قرار دادن خودی یا تصادف یا اصلا همین پراید خودمان. کلا با همه چیز شوخی میکنند ولی از قدیم گفتند: شوخی شوخی با دم شیر هم شوخی؟
دیگر کرونا جا برای طنز پردازی برایمان نگذاشته اما میتوانیم بخندیم هنوز به رفتار بعضی عزیزان که خدا نگیردشان از ما لااقل سوژه خنده داریم. از لیس زنندگان ضریح ها تا شعار دهندگان که این کرونا الکیه میخوان مردم رای ندن که البته الان زندگی رو وداع گفتند به دلیل بیماری انفولانزای تازه به دوران رسیده که معلوم نیست اصلا از کجا هست و قرار است ما را به کجا ببرد.
قرار نیست بترسیم ما از بلایای ازین بزرگتر جان سالم در بردیم. ما از فیلتر پراید هم گذشته ایم.
عزیزانی که دوست دارید ارادت خودتون رو به ایمه معصومین نشون بدید در جریان باشین طبق متن صریح قران حفظ جان از اهم واجباته و کاری که ممکنه به بدن انسان اسیب برسونه حرامه.
پس لطفا خلق رو به سوی محرمات سوق ندید بزارین ما در قرنطینه و خلوص نیت به عبادت مشغول باشیم بدون صدمه زدن به هموطنان عزیز تر از جانمان.
همه ما البته منظورم از همه اکثریت ما مسلمانیم به قول خودمان پس همه قوانین اسلامی را فوت ابیم. ما خانه زاد انبیا و اوصیا هستیم. اما برای نشان دادن ارادتمان لازم نیست خودکشی که چه عرض کنم دیگر کشی کنیم.
مسافرت و دیده بوسی هم که کلا از زندگیمان حذف شد تا اطلاع ثانوی.
یک چند صباحی دندان بر جگر بگذاریم و حبس خانه گی باشیم بهتر از پر پر شدن عزیزانمان است.
اگر همانقدر که جانمان را دوست داریم جان هموطنانمان را دوست بداریم این مشکل بلای غیر طبیعی هم از سرمان رد خواهد شد.
ارزومند سلامتی و تندرستی همه ی هم وطنان عزیزم
شعله


0